Onze Managed AWS Service

Wij combineren 24×7 deskundige ondersteuning met ons managementplatform  om u te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken op AWS. Met onze Managed AWS Service kunt u zich richten op de kerntaken en kunt u vertrouwen op ons gecertificeerde AWS-team om uw infrastructuur te beheren.

24×7 Deskundige ondersteuning

Laat 24 uur per dag een team van gecertificeerde AWS-technici de monitoring en incident response uitvoeren.

Cloud Management Platform

Geconsolideerde facturering, ticketing, beveiliging en budgetbeheer in één eenvoudig te gebruiken, centraal portaal.

Beveiliging en compliance

We helpen u bij het configureren van een reeks AWS-beveiligingstools, voeren regelmatig evaluaties uit en bereiden u voor op compliance-audits.

Wat omvat AWS Managed Cloud Services?

  • 24×7 ondersteuning. Toegang tot een gecertificeerd AWS-team 24 uur per dag, 7 dagen per week.
  • Monitoring. We inspecteren proactief de belangrijkste metrics op applicatieniveau om een consistente prestatie te garanderen. En we stellen voor u AWS CloudWatch drempelwaarden en meldingen in. 
  • Reageren op incidenten. Wij bieden een sterke service level agreement om ervoor te zorgen dat u tijdig een onderzoek en oplossing voor problemen krijgt, samen met een analyse van de hoofdoorzaak. 
  • Patching. Patching van OS, in overeenstemming met uw compliance-behoeften.
  • Kostenbeheersing. Wij bieden een uitgebreid inzicht in uw AWS gebruik om u te helpen begrijpen waar en wanneer u kosten maakt. We identificeren de optimale resources en instance types die u nodig hebt om verspilling te verminderen en aanzienlijke kostenbesparingen te realiseren.
  • Cloud instance backups. We maken gebruik van de AWS native snapshot-functionaliteit om een op maat gemaakt back-upschema voor uw instance data te maken. Ons team staat 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar om de gegevens te herstellen.
  • Cloud database backups. We maken gebruik van AWS native tooling om een back-up te maken van de meest gebruikte databasetypen op AWS, waaronder Microsoft SQL, MySQL, Aurora, PosgreSQL en Oracle.
  • Opbouw van nieuwe AWS resources. Wij bouwen AWS resources op volgens op maat gemaakte sjablonen.
  • Configuratiemanagement. Aangepast configuratiemanagementsysteem dat versiebeheer voor updates creëert en de installatie van tools van derden beheert.
  • Change management. Wij werken naadloos samen met uw bestaande team en implementeren wijzigingen in uw AWS-omgeving in overeenstemming met uw maintenance windows.
  • Disaster recoveryKlik op het woord voor de betekenis. De DR-omgeving wordt door ons opgeschaald in het geval dat het nodig is.
  • Beveiliging en compliance. Een uitgebreide service die een combinatie is van endpointKlik op het woord voor de betekenis bescherming, het verzamelen van logs en proactieve threat hunting. We identificeren en plaatsen malware in quarantaine en bieden een tijdige reactie op beveiligingsincidenten.
  • De betrouwbaarheid, efficiëntie en beveiliging verbeteren. Onze service delivery managers werken samen met uw team en onze support team om mogelijkheden te identificeren om de betrouwbaarheid van uw infrastructuur en applicaties te verbeteren.
  • Modernisering van de infrastructuur. We werken samen met uw team om moderniseringsmogelijkheden te identificeren die de efficiëntie van uw AWS-omgeving zullen verhogen – voorbeelden hiervan zijn de migratie van IaaS naar PaaS-services, servers naar serverless functies, enzovoort.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.