* Voorheen bekend als Office 365

Wat zijn de voordelen?

  • Zorgeloos overstappen. Gebruikt u al Office-software zoals Exchange of SharePoint? My IT Crew helpt met zorgeloos overstappen zonder dataverlies.
  • Abonnementbeheer. Microsoft 365 heeft veel verschillende abonnementen. My IT Crew helpt in het kiezen van de juiste abonnementen en beheert ze vervolgens voor u.
  • Helpdesk. Zowel functioneel als technisch support via onze ICT helpdesk met gecertificeerde en kundige medewerkers. Support in zowel Nederlandse als Engelse taal
  • Complete Microsoft 365 portfolio. Basis support voor alle componenten (Exchange, OneDrive, SharePoint, Teams). Beheer van apps en maatwerk applicaties
  • Single point of contact naar Microsoft

Wat omvat Managed Microsoft 365?

  • 24/7 Microsoft-ondersteuning: IT-ondersteuning voor dagelijkse administratieve taken, het oplossen van problemen en het onderhouden van contacten met Microsoft engineers.

  • Microsoft 365 conciërge en jaarlijkse strategische planning: Onze Microsoft 365 conciërge zal met u samenwerken om mogelijkheden te identificeren om de productiviteit te verbeteren, het gebruik te meten en nieuwe Microsoft 365-functies te evalueren wanneer deze worden vrijgegeven.

  • End-to-end Microsoft 365-monitoring: Uitgebreide prestatiemonitoring is niet beschikbaar via de Microsoft 365-managementtools. My IT Crew biedt met eigen tools real-time inzicht in de gehele Microsoft 365 omgeving.

  • Cloud Backup voor Microsoft 365: Onbeperkte back-up van uw Microsoft 365 Exchange Online, SharePoint en OneDrive voor bedrijfsgegevens tot 6x per dag. Bliksemsnelle zoekfunctie en mogelijkheid tot one-click recovery.

  • Vraagbaak voor eindgebruikers: On-demand helpdeskondersteuning van ons vriendelijke ondersteuningsteam.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.