Of u nu ervaring hebt met DDoSKlik op het woord voor de betekenis-bescherming of niet, met de DDoS Managed Services van My IT Crew kunt u alles of een deel van de anti-DDoS implementatie uitbesteden aan onze experts, zodat u zich kunt concentreren op wat u het beste kunt.

Onze Managed Services zijn een uitgebreid pakket aan diensten voor configuratieoptimalisatie, monitoring en mitigatie. Deze 24-uurs service, geleverd door het Security Operations Center (SOC) van My IT Crew, is op maat gemaakt om te voldoen aan de eisen van het beveiligingsbeleid en de bedrijfsdoelstellingen van elke My IT Crew klant.

Met onze Managed Services ontvangen klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar deskundige DDoS diensten, te beginnen met een organisatie-specifieke implementatie, die 24 uur per dag wordt gemonitord en in het geval van een aanval onmiddellijk en effectief wordt ingegrepen en gereageerd.

Klanten kiezen voor een managed service plan dat het meest effectief voldoet aan hun lopende behoeften op het gebied van mitigatie. Een toegewijd technisch accountteam werkt nauw samen met elke klant om een succesvolle implementatie, DDoS-verdedigingsplanning, rigoureuze monitoring en alarmering, en een snelle reactie en succesvolle opvolging te garanderen.

De voordelen

  • Reactie in real time. Detectie en mitigatie in seconden, in plaats van de minuten of tientallen minuten die legacy oplossingen nodig hebben, waardoor de online bedrijfscontinuïteit wordt gewaarborgd.
  • Duidelijke, bruikbare informatie. Uitgebreide zichtbaarheid met rapportage en alarmering voor duidelijke, bruikbare informatie over de DDoS-aanval in het hele netwerk.
  • Automatische mitigatie. Nauwkeurige automatische mitigatie levert de laagste TCO op en stelt uw IT afdeling in staat om meer tijd te besteden aan hun kerntaken.
  • Zeer schaalbaar. Flexibele en zeer schaalbare implementatiemogelijkheden.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.