Het beheer van netwerk- en beveiligingsactiviteiten is complex. Beheerde SIEM-systemen bieden organisaties een uitgebreide en schaalbare oplossing voor beveiligings-, prestatie- en compliance-beheer. Naarmate cyberdreigingen zich ontwikkelen, is het voor een effectieve beperking van cybersecurityrisico’s nu noodzakelijk om de dreigingen in real time te monitoren om volledig zicht te hebben op de netwerkactiviteit.

De Managed SIEM Service van My IT Crew biedt bedrijven eersteklas beveiligingsexpertise, geavanceerde bedreigingsinformatie, efficiëntie en automatisering. Onze toonaangevende SIEM-technologie verzamelt, analyseert en correleert informatie van netwerkapparaten, end-point logs en informatiefeeds over bedreigingen.

Deze informatie wordt gebruikt om beveiligingsincidenten, beleidsovertredingen, frauduleuze activiteiten en andere internetbedreigingen te identificeren. Wanneer kwaadaardige activiteiten worden geïdentificeerd, treedt ons Managed SOC (Security Operations Centre) snel op om de aanval te beperken, waarbij geavanceerde hersteltechnieken en aanbevelingen worden geïnitieerd. Het is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijven die moeten voldoen aan kritische compliance-eisen.

Hoe kan de Managed SIEM service van My IT Crew helpen?

Veel organisaties die in SIEM investeren, realiseren zich snel dat ze het niet kunnen redden zonder een groot aantal beveiligingsexperts om de door hen gekozen oplossing in te zetten en te analyseren en te reageren op de grote hoeveelheid waarschuwingen die deze waarschijnlijk zal genereren. Alarmmoeheid is een veelvoorkomend probleem voor beveiligingsteams en kan ertoe leiden dat belangrijke waarschuwingen worden gemist of over het hoofd worden gezien. Een groot deel van de SIEM-waarschuwingen is ook false positive.

Voor een betaalbaar abonnement biedt My IT Crew de mensen, technologie en intelligentie die uw organisatie nodig heeft om het maximale uit SIEM te halen. Ons Security Operations Centre (SOC) is gecertificeerd om een reeks SIEM-oplossingen te implementeren en te beheren en werkt als een verlengstuk van uw interne team om de detectie- en reactiemogelijkheden voor bedreigingen te nivelleren en de last van het analyseren en onderzoeken van beveiligingswaarschuwingen 24 uur per dag, 7 dagen per week, te verlichten.

Belangrijkste voordelen van de service

Onze Managed SIEM service biedt uw organisatie een scala aan beveiligings- en operationele voordelen:

  • Verbetert de detectie van bedreigingen en de reactie op incidenten. De SOC-analisten en engineers van My IT Crew zijn ervaren in het gebruik van een reeks SIEM-technologieën en beschikken over de vaardigheden en kennis die nodig zijn om deze optimaal te benutten voor het opsporen van en reageren op huidige en opkomende bedreigingen.
  • Vermindert de belasting van interne teams. Door de waarschuwingen die door uw SIEM-platform worden gegenereerd te analyseren en te sorteren en alleen die waarschuwingen te communiceren die echt aandacht behoeven, stellen de SOC-experts van My IT Crew uw IT team in staat zich te richten op andere aspecten van de IT.
  • Maximaliseert de SIEM-investering. Onze professionals zetten het SIEM-systeem in dat het best voldoet aan de behoeften van uw organisatie of nemen het beheer van een bestaande investering over. We integreren de logboekbronnen en informatie die nodig zijn om de dreiging zichtbaar te maken en voeren regelmatig controles uit om ervoor te zorgen dat deze in optimale gezondheid blijft.
  • Ondersteunt de behoeften op het gebied van compliance. Proactieve beveiligingsmonitoring is een vereiste van de AVGKlik op het woord voor de betekenis, PCI DSS en andere compliance en industriële normen. Compliance rapportages helpen u om verbeteringen in de beveiligingshouding van uw organisatie te meten en de waarde van de dienst te communiceren naar de stakeholders.

Belangrijkste managed SIEM-kenmerken

  • 360 graden zichtbaarheid over uw gehele complex. Wij controleren, analyseren en beheren voortdurend de beveiligingsgebeurtenissen 24/7/365 vanuit onze SOC. We normaliseren de logs van firewallsKlik op het woord voor de betekenis, netwerken, apparaten, servers en toepassingen en vertalen ruis naar bruikbare gebeurtenissen.
  • Correctie van ongelijksoortige databronnen moeiteloos. Deskundige monitoring en correlatie van meerdere gegevensbronnen, actuele begeleiding van opkomende bedreigingen en context-specifiek advies omtrent het dichten van lekken.
  • Snelle reactie op incidentenbeheer. Real-time monitoring in combinatie met snelle, beproefde, procesgestuurde, beveiligingsincidententeams verkort de tijd tussen de bewustwording van het incident en de sanering.
  • Maak het gemakkelijker om de naleving te bewijzen. Vanuit ons SOC produceren onze analisten een reeks nauwkeurige en uitgebreide auditrapporten om te voldoen aan de eisen van de toezichthouder, de auditor en de directie.
  • Bekroonde technologie. We wikkelen onze beveiligingsexpertise en ons team van experts rond state-of-the-art technologie.
  • Deskundig team van veiligheidsanalisten ter plaatse. Toegang tot een SOC, opgeleide, ervaren beveiligingsanalisten en cyberdeskundigen die vele ondernemingen bedienen. De oplossing is speciaal ontworpen voor bedrijven met uitgebreide beveiligingsmiddelen.
  • Schaalbare oplossing. We kunnen onze oplossing snel en eenvoudig opschalen naarmate u groeit.
  • Transparant, vaste kosten. Geen hardwarekosten, maar een vast bedrag dat maandelijks wordt betaald. Prijsstelling van de dienst is gebaseerd op Events per Second (EPS) en de verwachte hoeveelheid Security Analyst uren die nodig is per maand.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.