Wat zijn de voordelen?

  • Ook buiten kantoortijden ondersteuning – Co-managed service providers bieden ondersteuning buiten de normale kantooruren, zodat uw IT-team genoeg rust kan nemen.
  • Uw IT-medewerkers versterken – Maximaliseer de tijd van uw IT-team en laat een co-managed serviceprovider zorgen voor routineonderhoud en het oplossen van problemen. U profiteert ook van extra ondersteuning tijdens piekperiodes van de vraag, zodat uw interne IT-team niet hoeft te stoppen met het werken aan grote projecten voor kleine calamiteiten.
  • Toegang tot IT-expertise op verzoek – Als u tegen problemen aanloopt die u intern niet weet op te lossen, kan uw co-managed supportteam expertise leveren voor IT-problemen waarmee uw medewerkers minder ervaring hebben.
  • Verhoog de productiviteit – Een co-managed servicemodel omvat doorgaans routinematig onderhoud, upgrades en patchesKlik op het woord voor de betekenis. Uw systemen zullen efficiënter werken, wat resulteert in minder onderbrekingen van de werkzaamheden.
  • Uitstekende klantenservice – directe toegang tot ons snelle, vriendelijke en goed geïnformeerde helpdeskteam via e-mail, telefoon, beveiligd portaal en online “chat”-systeem.
  • Verminderde downtime, verhoogde betrouwbaarheid en prestaties – ons toegewijde NOC-team (Network Operation Centre) houdt 24 uur per dag, 7 dagen per week toezicht op uw volledige IT-omgeving en waarschuwt wanneer we een probleem detecteren. Belangrijke patches en onderhoud worden op de achtergrond uitgevoerd, waardoor alle systemen veilig zijn en optimaal presteren.
  • Cyber SecurityKlik op het woord voor de betekenis gemoedsrust – wij controleren uw systeem elk kwartaal op basis van de best practices en standaarden. Wij nemen waar nodig corrigerende maatregelen en waarschuwen u voor eventuele risico’s die zich voordoen.
  • Duidelijke en consistente kosten – vaste maandtarief – ons eenvoudige vaste maandelijkse prijsmodel stelt uw bedrijf in staat om te plannen, wetende dat de kosten consistent zullen zijn.
  • Verhoogde productiviteit – echt onbeperkte toegang tot ons ondersteuningsteam. Onze toonaangevende SLA’s (service level agreements) betekenen dat we sneller reageren, sneller werken en problemen sneller oplossen dan onze concurrenten.
  • Single point of contact – wij zijn het centrale contactpunt van al uw technologieleveranciers, nemen de verantwoordelijkheid voor uw technologische problemen en zorgen voor een snelle oplossing.
  • Strategische IT-begeleiding – directe toegang tot de door u toegewezen “virtuele IT Director” voor al uw technologische vragen. We geven ook advies over digitale transformatie en hoe u het beste gebruik kunt maken van technologie om uw bedrijf verder te laten groeien.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.