Wat zijn de voordelen?
- Ook buiten kantoortijden ondersteuning – Co-managed service providers bieden ondersteuning buiten de normale kantooruren, zodat uw IT-team genoeg rust kan nemen.
- Uw IT-medewerkers versterken – Maximaliseer de tijd van uw IT-team en laat een co-managed serviceprovider zorgen voor routineonderhoud en het oplossen van problemen. U profiteert ook van extra ondersteuning tijdens piekperiodes van de vraag, zodat uw interne IT-team niet hoeft te stoppen met het werken aan grote projecten voor kleine calamiteiten.
- Toegang tot IT-expertise op verzoek – Als u tegen problemen aanloopt die u intern niet weet op te lossen, kan uw co-managed supportteam expertise leveren voor IT-problemen waarmee uw medewerkers minder ervaring hebben.
- Verhoog de productiviteit – Een co-managed servicemodel omvat doorgaans routinematig onderhoud, upgrades en patchesKlik op het woord voor de betekenis. Uw systemen zullen efficiënter werken, wat resulteert in minder onderbrekingen van de werkzaamheden.
- Uitstekende klantenservice – directe toegang tot ons snelle, vriendelijke en goed geïnformeerde helpdeskteam via e-mail, telefoon, beveiligd portaal en online “chat”-systeem.
- Verminderde downtime, verhoogde betrouwbaarheid en prestaties – ons toegewijde NOC-team (Network Operation Centre) houdt 24 uur per dag, 7 dagen per week toezicht op uw volledige IT-omgeving en waarschuwt wanneer we een probleem detecteren. Belangrijke patches en onderhoud worden op de achtergrond uitgevoerd, waardoor alle systemen veilig zijn en optimaal presteren.
- Cyber SecurityKlik op het woord voor de betekenis gemoedsrust – wij controleren uw systeem elk kwartaal op basis van de best practices en standaarden. Wij nemen waar nodig corrigerende maatregelen en waarschuwen u voor eventuele risico’s die zich voordoen.
- Duidelijke en consistente kosten – vaste maandtarief – ons eenvoudige vaste maandelijkse prijsmodel stelt uw bedrijf in staat om te plannen, wetende dat de kosten consistent zullen zijn.
- Verhoogde productiviteit – echt onbeperkte toegang tot ons ondersteuningsteam. Onze toonaangevende SLA’s (service level agreements) betekenen dat we sneller reageren, sneller werken en problemen sneller oplossen dan onze concurrenten.
- Single point of contact – wij zijn het centrale contactpunt van al uw technologieleveranciers, nemen de verantwoordelijkheid voor uw technologische problemen en zorgen voor een snelle oplossing.
- Strategische IT-begeleiding – directe toegang tot de door u toegewezen “virtuele IT Director” voor al uw technologische vragen. We geven ook advies over digitale transformatie en hoe u het beste gebruik kunt maken van technologie om uw bedrijf verder te laten groeien.