Wat zijn de voordelen?

  • Vermindering het aantal helpdesktelefoontjes en verbeter de kwaliteit van de dienstverlening naar eindgebruikers
  • Verbetering van de productiviteit van de desktopgebruiker door het minimaliseren van downtime als gevolg van kwetsbaarhedenKlik op het woord voor de betekenis en verouderde software
  • Sneller hardware en software voor nieuwe gebruikers uitrollen
  • De kosten van de IT-levenscyclus verlagen door effectieve sourcing,
    verbeterde processen en geautomatiseerde managementinstrumenten
  • Vermindering van de overheadkosten van het beheer
  • Vermindering van het risico van uw IT-infrastructuur door middel van goed change management en het waarborgen van voortdurende compliance
  • Beperk het aantal uitrollen van applicaties en zorgen voor een
    naleving van softwarelicenties
  • Ondersteuning van flexibele manieren van werken; hotdesking en thuiswerken
  • Ondersteuning van toegang vanaf verschillende apparaten en BYODKlik op het woord voor de betekenis-initiatieven middels een virtueel bureaublad
  • Zorgen voor een snelle, integrale desktop disaster recoveryKlik op het woord voor de betekenis en locatieonafhankelijkheid door middel van een virtueel bureaublad
  • Verbetering van de bedrijfsflexibiliteit

Wat omvat de ICT helpdesk?

  • Klantenondersteuning voor desktops, laptops en smartphones
  • Servicetickets en toegang tot het klantenportaal
  • Problemen Isoleren en oplossen
  • Hulp op afstandKlik op het woord voor de betekenis en op locatie
  • Ondersteuning van de gebruiker – “How to” vragen
  • Een veilige, up-to-date agent voor toegang op afstandKlik op het woord voor de betekenis voor monitoring en ondersteuning
  • 24×7 toezicht op de statistieken rondom systeemgezondheid en lopende services
  • Monitoring en beheer van de toepassing van alle Microsoft en Apple Security PatchesKlik op het woord voor de betekenis en updates van het besturingssysteem
  • Monitoring en beheer van beveiligingsdiensten (firewallKlik op het woord voor de betekenis, antivirus, intrusion detection)
  • Een centraal aanspreekpunt met de hardwareleveranciers voor het beheer van alle hardware-gerelateerde gebeurtenissen
  • Microsoft 365 (voorheen Office 365) integratie en beheer (indien van toepassing)
  • Onze service Werkplekbeheer biedt alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten aan als onderdeel van één maandelijks servicetarief.
  • De service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering.
  • Het bieden van ondersteuning van alle gangbare bedrijfsapplicaties die op zowel Windows- als Apple-machines draaien.
  • Ons werkplekbeheerplatform ontvangt in realtime waarschuwingen en er wordt automatisch een technicus toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.

Kleine teams per klant

Als leverancier van managed IT-diensten heeft My IT Crew een groep hoogopgeleide engineers samengesteld om IT-ondersteuning en -oplossingen te leveren aan ons snelgroeiende klantenbestand. Ons IT-serviceteam is aangepast aan uw behoeften en bestaat doorgaans uit een virtuele IT manager, twee kernteamleden en diverse andere specialisten op het gebied van cloud, infrastructuur en bedrijfsapplicaties zoals disaster recovery.

Transparantie en zichtbaarheid

Ons doel is om uw IT-afdeling als een bedrijf te runnen, met inbegrip van de jaarlijkse planning door onze virtuele IT manager, regelmatige rapportages over de gezondheid van de IT omgeving door middel van belangrijke prestatie-indicatoren, tevredenheidsenquêtes van eindgebruikers, doorlopend management van IT projecten en rapportage op het niveau van de helpdeskservice. Ons prijsmodel per gebruiker, per maand, maakt het ook gemakkelijker om de IT-kosten per werknemer te begrijpen.

Secure by design

Helaas investeren de meeste bedrijven te weinig in informatiebeveiliging. De managed IT-services van My IT Crew omvatten kritieke beveiligingscomponenten en -processen om het IT beveiligingsniveau van uw bedrijf te verbeteren.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.