Wat zijn de voordelen?

  • Proactieve IT-ondersteuning geeft u de informatie die u nodig hebt om betere beslissingen te nemen – Ons proactieve IT-supportteam kan u de inzichten geven die u nodig heeft voor een effectieve planning en analyse om uw huidige IT-processen te verbeteren. Dit kan zo eenvoudig zijn als het waarschuwen voor licentievernieuwingen en schijfruimteproblemen, of zo complex als beveiligingslekkenKlik op het woord voor de betekenis of vervanging van de infrastructuur.
  • Blijf op de hoogte van uw veranderende IT-infrastructuur – Onze engineers maken uitgebreide documentatie over uw netwerk tijdens proactieve IT-ondersteuningsactiviteiten. Door het bijhouden van documentatie, mocht er zich een onverwacht probleem voordoen, zijn we veel beter in staat om snel te reageren en het probleem op te lossen, met behulp van de juiste mensen met de juiste vaardigheden voor de klus. Deze snellere oplossingen hebben een positieve invloed op de beschikbaarheid van uw systeem en vervolgens op uw bedrijfsresultaat.
  • Verlaag het risico en de potentiële kosten van IT-problemen binnen uw bedrijf – Wij voeren regelmatig onderhoud uit op uw IT-infrastructuur en houden deze voortdurend in de gaten om kwetsbaarhedenKlik op het woord voor de betekenis te identificeren en problemen te voorkomen voordat ze zich voordoen, zodat u over een robuustere oplossing beschikt. Het repareren van iets dat kapot is, is zowel kostbaar als tijdrovend. Onze proactieve IT-ondersteuning biedt ons de mogelijkheid om uw IT-infrastructuur in kaart te brengen en te begrijpen, en om beter te begrijpen hoe de technologie voor uw bedrijf werkt. Dit helpt ons om risico’s te beperken en geeft u deskundig advies en begeleiding bij uw IT-strategie.

Wat omvat proactief IT beheer?

  • Vooraf geplande bezoeken ter plaatse
  • Regelmatige controles van de systeemgezondheid
  • Beveiligingsmanagement
  • Patchbeheer
  • Helpdesk trendanalyses
  • Audits en IT-reviews op hoog niveau
  • Aanbevelingen voor best practices

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.