Wat zijn de voordelen?
- Uitstekende klantenservice – directe toegang tot ons snelle, vriendelijke en goed geïnformeerde helpdeskteam via e-mail, telefoon, beveiligd portaal en online “chat”-systeem.
- Verminderde downtime, verhoogde betrouwbaarheid en prestaties – ons toegewijde NOC-team (Network Operation Centre) houdt 24 uur per dag, 7 dagen per week toezicht op uw volledige IT-omgeving en waarschuwt wanneer we een probleem detecteren. Belangrijke patchesKlik op het woord voor de betekenis en onderhoud worden op de achtergrond uitgevoerd, waardoor alle systemen veilig zijn en optimaal presteren.
- Cyber SecurityKlik op het woord voor de betekenis gemoedsrust – wij controleren uw systeem elk kwartaal op basis van de best practices en standaarden. Wij nemen waar nodig corrigerende maatregelen en waarschuwen u voor eventuele risico’s die zich voordoen.
- Duidelijke en consistente kosten – vaste maandtarief – ons eenvoudige vaste maandelijkse prijsmodel stelt uw bedrijf in staat om te plannen, wetende dat de kosten consistent zullen zijn.
- Verhoogde productiviteit – echt onbeperkte toegang tot ons ondersteuningsteam. Onze toonaangevende SLA’s (service level agreements) betekenen dat we sneller reageren, sneller werken en problemen sneller oplossen dan onze concurrenten.
- Single point of contact – wij zijn het centrale contactpunt van al uw technologieleveranciers, nemen de verantwoordelijkheid voor uw technologische problemen en zorgen voor een snelle oplossing.
- Strategische IT-begeleiding – directe toegang tot de door u toegewezen “virtuele IT Director” voor al uw technologische vragen. We geven ook advies over digitale transformatie en hoe u het beste gebruik kunt maken van technologie om uw bedrijf verder te laten groeien.