My IT Crew helpt al jaren ondernemers met managed IT services. In die tijd hebben we een paar dingen geleerd over wie geweldige klanten voor onze managed IT services zijn.

We zijn op zoek naar een paar klanten om dit jaar te bedienen. We zijn alleen op zoek naar ondernemers die die zich inzetten voor de professionalisering van hun bedrijf, het belang van IT begrijpen en bereid zijn om de moed en het kapitaal te hebben om hun IT naar een hoger niveau te tillen.

Als u niet in staat of bereid bent om de financiële investering te doen om uw IT naar een hoger niveau te tillen… dan wij nodigen u uit om contact op te nemen met een van onze concurrenten helemaal onderaan de pagina. We hebben in de loop van de jaren ontdekt dat onze beste klanten toegewijd, gefocust en bereid zijn (een groot deel van) hun IT aan ons over te laten.

Het IT Excellence Maturity Model (uitleg)

Met wie werkt My IT Crew NIET?

My IT Crew is uiterst selectief als het gaat om de ondernemers met wie wij werken. Om uit te leggen waarom, is het gemakkelijker om te vertellen wie niet goed bij ons past:

  • Ondernemers die niet gericht zijn op het verbeteren van hun IT.
  • Ondernemers die denken dat één systeembeheerder in dienst verantwoordelijk kan zijn voor de hele IT én op de hoogte kan zijn van alle nieuwe technologieën en ontwikkelingen.
  • Ondernemers die IT als een kostenpost zien.
  • Ondernemers die liever een klant-leverancier relatie zien dan een partnership.

Ik weet dat velen van jullie zeggen: “Dat ben ik niet… wij ga er helemaal voor – we zijn toegewijd om onze IT te professionaliseren!”

We hebben managed services voor startende ondernemingen, voor bedrijven die klaar zijn om enorme investeringen te doen en voor bedrijven die met hun IT een grote stap willen maken. We kwalificeren prospects niet op hoeveel geld ze kunnen uitgeven… we kwalificeren op de houding die nodig is om uw bedrijf te laten groeien dankzij technologie.

We hebben managed services voor 1495 euro per maand tot enkele tienduizenden euro’s per maand. Geld is niet de kwalificerende factor. Het is een verplichting om te doen wat nodig is om uw bedrijf te professionaliseren op het vlak van IT.

Hier zijn slechts een paar kwalificerende vragen die we u zullen stellen:

  • Heeft u op dit moment problemen met de infrastructuur?
  • Maakt u zich zorgen om ransomwareKlik op het woord voor de betekenis en andere bedreigingen?
  • Komen deze problemen vaker voor?
  • Heeft u IT-medewerkers die in staat zijn om met dit type vraagstukken om te gaan?
  • Zetten deze problemen de relatie tussen u en uw klanten op het spel?
  • Hoe vaak vraagt u om hulp van buitenaf?
  • Heeft u ook tijd om zich te richten op het IT-aspect van uw bedrijf?
  • Hoeveel van uw totale budget zou u uitgeven aan IT?
  • Laat de aard van uw werk u toe om überhaupt derde partijen toe te laten in uw organisatie?
  • Werkt u goed samen met anderen als het gaat om uw eigen IT apparatuur?

Deze vragen kunt u ook aan uzelf stellen. Als een eenvoudige checklist zal dit u goed van pas komen bij de komende investeringsbeslissing op het gebied van IT.

Laten we alles even op een rijtje zetten.

Als u geconfronteerd wordt met infrastructurele problemen en deze komen veel meer voor dan u verwacht had, kan het een goede indicatie zijn dat u hulp nodig heeft.

Als uw IT-medewerkers deze problemen zonder noemenswaardige moeite aanpakken, dan is dat waarschijnlijk prima. Maar als u niet een vaste IT-medewerker in dienst hebt of als degene die in dienst is niet in staat is om om te gaan met het type infrastructuur dat u heeft, dan wilt u wellicht hulp van derden zoeken.

Als deze zaken de laatste tijd in de weg staan tussen u en uw klanten, dan is dat een belangrijke indicator dat u met externe IT partijen zou moeten gaan overleggen.

Als u hulp krijgt van derden, bereken dan precies hoe vaak en hoeveel u uitgeeft. Daarna kunt u een offerte van ons ontvangen en kijken of deze lager of hoger is dan wat u nu betaalt.

Soms heeft u ook gewoonweg niet genoeg tijd om zich op dit soort zaken te concentreren, omdat de branche waarin uw bedrijf actief is veel veeleisender is. Het zou een goede keuze zijn om hierbij hulp te krijgen, natuurlijk alleen als u een deel van uw budget kunt besteden aan IT-gerelateerde zaken.

Maar het allerbelangrijkste is de contractuele verplichting die u heeft. Als het werk dat uw bedrijf doet om een of andere reden strikt verboden is voor derden, kunt u het beste alternatieven bespreken. U kunt hierover altijd een beroep doen op professionals.

Na het overwegen van de bovenstaande checklist zou u een goed idee moeten hebben of u met Managed Service Providers moet werken en vooral of u klaar bent voor een dergelijke onderneming. Het vereist een goede reden, een fatsoenlijk budget en de bereidheid om deze andere manier van werken tussen u en de provider aan te gaan. Over het algemeen komt het erop neer dat u vergelijkt wat u verliest met wat u erbij wint.

Wie past uitstekend bij My IT Crew en onze managed IT services?

Laten we ons nu richten op het type ondernemers die geweldige klanten voor My IT Crew kunnen zijn:

  • Ondernemers die een kleine of middelgroot bedrijf hebben dat dagelijks gebruikmaakt van technologie. Het zijn bij ons meestal zakelijke dienstverleners, zoals financiële dienstverleners, advocatenkantoren, vastgoedbedrijven en adviesbureaus.
  • Ze hebben 20 tot 200 werkplekken met een jaarlijkse omzet van 1 miljoen tot 20 miljoen euro.
  • Ondernemers die het belang van technologie in hun bedrijf begrijpen en technologie beschouwen als een investering, niet als een kostenpost.
  • Ondernemers die de geldwaarde van tijd begrijpen en die begrijpen dat het altijd voordeliger is om professionals te betalen om hun IT te beheren dan het zelf te proberen of een ZZP’er af en toe hun netwerk te laten repareren.
  • Onze ideale klanten zijn positief ingestelde ondernemers en managers die een mentaliteit van aanpakken hebben en passie hebben voor hun bedrijf.
  • Ondernemers die ons advies aannemen.
  • Ondernemers die toegeven dat hun IT nog niet volwassen is. Zie ook het IT Excellence Maturity Model.
  • Ondernemers die een IT-budget hebben. Uw budget is afhankelijk van uw bedrijfsomvang en uw omzet. My IT Crew heeft gewerkt met kleine ondernemers die een speciaal IT-budget hadden en een plan om hun bedrijf te laten groeien. We hebben ook gewerkt met grotere bedrijven die geen speciaal IT budget hadden. Door de jaren heen heeft onze ervaring geleerd dat de zeer succesvolle ondernemers die tot 7% van hun omzet investeren in IT, het meeste succes hebben.
  • Ondernemers die bereid zijn om IT-plannen voor de lange termijn te maken. Dit kan het belangrijkste voordeel zijn van het werken met My IT Crew. Onze meest succesvolle klanten staan er open voor om ons team op hun kantoor uit te nodigen en twee of drie dagen per jaar (minimaal) te investeren in de strategie en planning van IT.
  • Ondernemers die naar onze professionals luisteren. Ja, er is veel informatie online en iedereen heeft een mening. My IT Crew waardeert een uitstekende discussie en samenwerking, maar uiteindelijk nemen ondernemers die het meest succesvol met My IT Crew werken het advies van onze professionals aan. Immers, 99% van onze klanten zegt: “Wij hebben jullie ingehuurd. Jullie zijn de IT-professionals en jullie bepalen wat goed voor ons is.” Luister naar het advies van onze IT professionals, ga de relatie aan en laat ons u vervolgens helpen bij de uitvoering van wat wij voorstellen.
  • Ondernemers die betrokken zijn bij wat wij voor ze doen. We hebben het niet over micromanagement van de relatie. We hebben in het verleden klanten gehad die alles micromanagen en zo’n relatie bleek een ramp te zijn. Maar we hebben het ook niet over een “huur ons in en vergeet ons” relatie. Onze meest succesvolle klanten werken samen met onze engineers, komen afspraken na, luisteren en geven feedback, en zijn met andere woorden betrokken bij het proces.
  • Ondernemers die bereid zijn om meer te doen. Ja, dit bouwt voort op het bovenstaande punt. Onze meest succesvolle klanten doen meer. Ze staan namelijk open voor nieuwe technologieën en willen ermee experimenteren.

Wat zult u moeten overwegen voordat u contact maakt met een Managed Service Provider zoals My IT Crew?

Zoals bij elke dienst of product dat u afneemt, moet er eerst een goede afweging worden gemaakt. Het aanvragen van Managed Services is geen uitzondering.

Het eerste dat u zult moeten bedenken zijn uw behoeften:

  • Wat moeten we verbeteren?
  • Wat missen we?
  • Hoe dringend zijn onze behoeften?

Verder zult u zichzelf de volgende vragen moeten stellen:

  • Wat zijn de kernkwaliteiten van mijn bedrijf en welke zijn ondergeschikt? Welke IT processen wil ik uitbesteden en waarom? Is deze functie een belangrijke taak waarover mijn bedrijf directe controle moet hebben om haar toekomstige concurrentievermogen te waarborgen?
  • Wat zijn de kosten om dit intern te doen? Inclusief de verborgen kosten zoals kantoorruimte en personeelskosten. En wat zijn de kosten van het niet uitbesteden? Zal mijn bedrijf eronder lijden als het niet investeert in de expertise en de faciliteiten die een managed service provider zou kunnen bieden?

Er is dus zeker veel materie om er rekening mee te houden voordat een Managed Service Provider een offerte kan uitbrengen.

Daar heb je het. Bent u een kandidaat die goed genoeg is om een My IT Crew klant te worden?

Als u niet in staat bent om een minimale strategische investering te doen en de tijd en moeite die nodig zijn om uw IT naar een hoger niveau te brengen, raden wij u aan om een aantal van onze concurrenten hieronder te bekijken.

  • Hupra ICT
  • For All IT
  • hallo,
  • Lagarde
  • Radix

Wij zijn ervan overtuigd dat u een geweldige ervaring zult hebben met een van deze bedrijven.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.