Digitale transformatie

Neem met ons contact op

Digitale transformatie houdt in dat het bedrijfsmodel, de klant- of gebruikerservaring en de operationele processen opnieuw worden voorgesteld op een manier die mensen met uw merk, bedrijf, producten en diensten verbindt. Het gaat ook om het verbinden en betrekken van mensen door middel van opkomende technologieën op manieren die een diepere langetermijnrelatie met uw klanten creëren.

Daarom vereist het creëren van duurzame transformatieve digitale mogelijkheden dat u een klantgerichte cultuur binnen uw eigen organisatie opbouwt. Het is geen eenvoudig of gemakkelijk proces – maar het is noodzakelijk om niet alleen te overleven maar ook te gedijen in de huidige economie. Digitale transformatie volgt niet op een verandering in uw bedrijfsstrategie. Het is de bedrijfsstrategie die uw bedrijfsmodel transformeert.

De eisen voor digitale transformatie verschillen per organisatie. Echter, als het correct wordt toegepast, zal uw bedrijf profiteren van de vele commerciële en financiële voordelen van de digitale transformatie. Laten we hieronder een aantal van deze voordelen bekijken:

Bespaar geld en verhoog de omzet

Er zijn verschillende manieren waarop digitale transformatie uw operationele kosten sterk kan verlagen. Voorbeelden hiervan zijn het consolideren van bestaande toepassingen en het verbeteren van de organisatorische efficiëntie en communicatie door de introductie van slimme technologieën.

Daarnaast zijn er een aantal digitale tools en applicaties die gebruikt kunnen worden om grote hoeveelheden klantgegevens (of big data) te gelde te maken. De tools zetten de gegevens om in een essentieel instrument dat zorgt voor een betere klantervaring, lagere kosten, betere berekende bedrijfsbeslissingen en uiteindelijk een beter marktaandeel.

Verbeterde organisatorische efficiëntie

Hoewel we in een ‘digital first’-wereld leven, is het belangrijk om een ‘people first’-aanpak te hanteren voor digitale transformatie. Verbeterde organisatorische efficiëntie kan worden bereikt door de introductie van een of meer digitale tools en applicaties die speciaal zijn ontworpen voor het stroomlijnen van commerciële en financiële bedrijfsprocessen en die iedereen binnen uw organisatie helpen om efficiënter te werken. In veel gevallen is het mogelijk om meerdere applicaties te consolideren in één platform om de operationele processen te vereenvoudigen.

Een verbeterde klantenservice-ervaring

‘Klanten zijn de levensader van uw bedrijf’ is een andere uitspraak die in het bedrijfsleven te veel wordt gebruikt, maar desalniettemin een zeer ware uitspraak. Er zijn veel digitale oplossingen gecreëerd om uw klantenserviceteam meer hulpmiddelen te bieden en de klantenservicebeleving die u aan uw klanten biedt te optimaliseren.

Er zijn veel voordelen verbonden aan het implementeren van oplossingen die de klantenservice verbeteren. Een verbeterde klantenservice-ervaring zal leiden tot een betere klantenbinding, een toename van het aantal doorverwijzingen, een verbeterde productiviteit en een verbetering van het moreel van het personeel.

Een betere werkomgeving

Digitale transformatie kan helpen om een betere werkomgeving te creëren die uiteindelijk de productiviteit in uw hele bedrijf zal verhogen.

Het moreel van het personeel kan worden verbeterd door de introductie van digitale oplossingen die de communicatie tussen collega’s en klanten verbeteren. Digitale samenwerkingsoplossingen maken het gemakkelijker voor uw personeel om samen te werken aan taken en lopende projecten. Bovendien zullen de workflows en processen van de klantenservice de stress en druk op uw personeel verminderen.

Dit zijn slechts een paar van de vele voorbeelden waar digitale oplossingen kunnen helpen om uw werkomgeving te verbeteren.

Verbeterde netwerkbeveiliging

Technologie brengt veel voordelen met zich mee voor het bedrijfsleven. Maar er zijn ook enkele nadelen, zoals bijvoorbeeld netwerkbeveiligingskwesties. Naast mainstream toepassingen zoals antivirusoplossingen zijn er een aantal geavanceerde digitale oplossingen beschikbaar die de netwerkbeveiliging verbeteren en uw intellectuele eigendom beschermen. Dit zijn onder andere oplossingen voor het voorkomen van datalekken, managed firewalldiensten en oplossingen voor vulnerability assessment.

Voordelen van digitale transformatie

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.