Desktop as a Service vs. traditionele werkplekken

Werknemers hebben een werkstation nodig waar ze alle softwaretools hebben die ze nodig hebben om productief te zijn. Het probleem is dat het handmatig installeren, ondersteunen en onderhouden van deze software op meerdere desktopwerkplekken, op kantoor en thuis, in meerdere configuraties, extreem tijdrovend is. Er kunnen conflicten tussen apps ontstaan, belangrijke controles kunnen worden gemist en dat kan uw computers en gegevens kwetsbaar maken. Het gebruik van Desktop as a service (DaaS) biedt beveiliging, schaalbaarheid naarmate uw personeelsbestand groeit, en productiviteit door vanuit huis te werken, omdat werknemers vanaf elke machine toegang hebben tot hun volledige desktop.

Wat zijn de voordelen?

Vereenvoudiging van het beheer van alle werkplekken

Desktop-as-a-Service (DaaS) stelt u in staat om al uw werkplekken te verenigen, te bepalen welke apps geïnstalleerd moeten worden en deze automatisch te distribueren naar uw gebruikers, waar ze zich ook aanmelden. Dit betekent:

  • My IT Crew biedt toegang tot de exacte applicaties die gebruikers nodig hebben, waar ze zich ook bevinden, vanaf elke computer.
  • U bepaalt precies welke apps, toegang en beveiligingsinstellingen elke gebruiker krijgt.
  • PatchesKlik op het woord voor de betekenis, upgrades en configuratiewijzigingen hoeven maar één keer te worden gemaakt en getest, daarna worden ze automatisch uitgerold naar ieders systeem als ze de volgende keer inloggen.
  • Gegevensopslag, bestanden en toegang reizen met de gebruiker mee.
  • U hoeft niets handmatig te installeren, wat uw IT-afdeling enorm veel tijd en moeite bespaart.

Verbeter de veiligheid

Gegevensbescherming en -beveiliging zijn cruciaal; DaaS maakt dat veel gemakkelijker.

  • Patches en upgrades hoeven alleen maar in de cloudomgeving te worden geïnstalleerd en worden voor iedereen uitgerold.
  • U kunt de toegang tot gegevens, bestanden en instellingen voor elke functie controleren, zodat medewerkers alleen toegang hebben tot wat ze nodig hebben.
  • Antivirus en firewallKlik op het woord voor de betekenis definities kunnen snel worden bijgewerkt om uw bedrijf veilig te houden.

Maak uw medewerkers productiever

Elk bedrijf wil het maximale uit zijn medewerkers halen. DaaS betekent dat ze toegang krijgen tot hun werkomgeving, waar ze zich ook bevinden, en dat hun customisation- en configuratie-instellingen met hen meereizen.

  • Werknemers hoeven niet elke keer dat ze een andere machine gebruiken een nieuwe manier van werken te leren, waardoor ze tijd en moeite besparen.
  • Werken vanuit huis en hot desking is veel gemakkelijker – alle apps en gegevens zijn altijd en overal beschikbaar.
  • Medewerkers kunnen toegang vragen tot specialistische software en tools en deze kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan individuele profielen.

Bespaar tijd en geld in IT

Veel van wat uw IT-afdeling doet is administratie. DaaS vermindert deze taken aanzienlijk, waardoor IT elders waarde kan toevoegen.

  • Alles wordt vanuit de cloud geïnstalleerd, wat betekent dat een desktop-werkomgeving maar één keer getest hoeft te worden om er zeker van te zijn dat het werkt.
  • Uw servicedesk, die u overigens ook kunt uitbesteden aan ons, heeft minder te maken met configuratieproblemen, dankzij een gestandaardiseerde softwaresuite en werkomgeving. Het oplossen van problemen is nu zoveel gemakkelijker geworden.

Eventueel uit te breiden met onze service Werkplekbeheer

  • Een veilige, up-to-date agent voor toegang op afstandKlik op het woord voor de betekenis voor monitoring en ondersteuning
  • 24×7 toezicht op de statistieken rondom systeemgezondheid en lopende services
  • Monitoring en beheer van de toepassing van alle Microsoft en Apple Patches en updates van het besturingssysteem
  • Monitoring en beheer van beveiligingsdiensten (firewall, antivirus, intrusion detection)
  • Een centraal aanspreekpunt met de hardwareleveranciers voor het beheer van alle hardware-gerelateerde gebeurtenissen
  • Microsoft 365 (voorheen Office 365) integratie en beheer (indien van toepassing)
  • Onze service Werkplekbeheer biedt alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten aan als onderdeel van één maandelijks servicetarief.
  • De service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering.
  • Het bieden van ondersteuning van alle gangbare bedrijfsapplicaties die op zowel Windows- als Apple-machines draaien.
  • Ons werkplekbeheerplatform ontvangt in realtime waarschuwingen en er wordt automatisch een technicus toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.

Volledige ondersteuning van hardware & software

Onze service Werkplekbeheer is ontworpen om desktop- en eindgebruikersondersteuning te bieden voor alle grote hardware- en softwaremerken.

Eén laag vast maandbedrag

De service Werkplekbeheer is bedoeld om alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten te leveren als onderdeel van één vast laag maandtarief. De service is ontworpen om alle gangbare bedrijfsapplicaties te ondersteunen die op zowel Windows- als Apple-machines draaien.

Proactief monitoren

De service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering. Ons werkplekbeheerplatform ontvangt in realtime waarschuwingen en er wordt automatisch een technicus toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.