Wat zijn de voordelen?

  • Vermindering het aantal helpdesktelefoontjes en verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening naar eindgebruikers
  • Verbetering van de productiviteit van de eindgebruiker door downtime als gevolg van kwetsbaarhedenKlik op het woord voor de betekenis en verouderde software te minimaliseren
  • Sneller hardware en software naar nieuwe eindgebruikers uitrollen
  • De kosten van de IT-levenscyclus verlagen door effectieve sourcing,
    verbeterde processen en geautomatiseerde management tools
  • Vermindering van de overheadkosten van het beheer
  • Vermindering van het risico van uw IT-infrastructuur door middel van goed change management en het waarborgen van voortdurende compliance
  • Beperking van het aantal uitrollen van applicaties en zorgen voor een
    naleving van softwarelicenties
  • Ondersteuning van flexibele manieren van werken; hotdesking en thuiswerken
  • Ondersteuning van toegang vanaf verschillende apparaten en BYODKlik op het woord voor de betekenis-initiatieven middels een virtual desktop oftewel online werkplek (Desktop as a service)
  • Zorgen voor een snelle, integrale desktop disaster recoveryKlik op het woord voor de betekenis en locatieonafhankelijkheid door middel van een online werkplek
  • Verbetering van de bedrijfsflexibiliteit

Wat omvat werkplekbeheer?

  • 24×7 monitoring op de prestatiestatistieken van desktops en laptops omtrent systeemgezondheid.
  • Monitoring en beheer van alle Microsoft en Apple security patchesKlik op het woord voor de betekenis en updates van het besturingssysteem.
  • Monitoring en beheer van beveiligingsdiensten (firewallKlik op het woord voor de betekenis, antivirus, intrusion detection).
  • Een centraal aanspreekpunt voor het beheer van alle hardware-gerelateerde gebeurtenissen (vendor management).
  • Optioneel: Microsoft 365 (voorheen Office 365) integratie en beheer.
  • Onze service Werkplekbeheer biedt alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten aan tegen één vast maandelijks servicetarief.
  • Onze service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering.
  • Het bieden van ondersteuning van alle gangbare bedrijfsapplicaties die op zowel Windows- als Apple-machines draaien.
  • Ons werkplekbeheerplatform ontvangt realtime waarschuwingen en automatisch wordt er een systeembeheerder toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.

Volledige ondersteuning van hardware & software

Onze service Werkplekbeheer is ontworpen om desktop- en eindgebruikersondersteuning te bieden voor alle grote hardware- en softwaremerken.

Eén laag vast maandbedrag

De service Werkplekbeheer is ontworpen om alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten te leveren tegen één vast maandelijks servicetarief. De service is ontworpen om alle gangbare bedrijfsapplicaties te ondersteunen die op zowel Windows- als Apple-machines draaien.

Proactief monitoren

De service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering. Ons werkplekbeheerplatform ontvangt realtime waarschuwingen en automatisch wordt er een systeembeheerder toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.