Wat zijn de voordelen?
- Vermindering het aantal helpdesktelefoontjes en verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening naar eindgebruikers
- Verbetering van de productiviteit van de eindgebruiker door downtime als gevolg van kwetsbaarhedenKlik op het woord voor de betekenis en verouderde software te minimaliseren
- Sneller hardware en software naar nieuwe eindgebruikers uitrollen
- De kosten van de IT-levenscyclus verlagen door effectieve sourcing,
verbeterde processen en geautomatiseerde management tools - Vermindering van de overheadkosten van het beheer
- Vermindering van het risico van uw IT-infrastructuur door middel van goed change management en het waarborgen van voortdurende compliance
- Beperking van het aantal uitrollen van applicaties en zorgen voor een
naleving van softwarelicenties - Ondersteuning van flexibele manieren van werken; hotdesking en thuiswerken
- Ondersteuning van toegang vanaf verschillende apparaten en BYOD-initiatieven middels een virtual desktop oftewel online werkplek (Desktop as a service)
- Zorgen voor een snelle, integrale desktop disaster recoveryKlik op het woord voor de betekenis en locatieonafhankelijkheid door middel van een online werkplek
- Verbetering van de bedrijfsflexibiliteit