Wat zijn de voordelen?

  • Begrijp met welke unieke bedreigingen en kwetsbaarhedenKlik op het woord voor de betekenis uw organisatie te maken heeft
  • Vertrouwen hebben dat uw beveiligingsoplossingen op de juiste manier worden geïmplementeerd en goed werken
  • Verminderen van de complexiteit en de kosten van het beheer van endpointKlik op het woord voor de betekenis beveiliging
  • Vrijheid en gemoedsrust om zich te richten op andere strategische initiatieven

Wat omvat Endpoint Security Service?

  • 24/7-monitoring & dreigingsanalyse. Onze SOC bewaakt en voert 24×7 een dreigingsanalyse uit voor firewallsKlik op het woord voor de betekenis, IPSKlik op het woord voor de betekenis, NIDSKlik op het woord voor de betekenis, HIDSKlik op het woord voor de betekenis, EndpointsKlik op het woord voor de betekenis en meer.
  • Waarschuwings- en meldingsopties. Meldingen kunnen worden aangepast om basis van verschillende responsscenario’s.
    • Als uit de dreigingsanalyse blijkt dat dit een false positive is, zal er geen melding worden gemaakt.
    • Als uit de dreigingsanalyse blijkt dat dit een “laag of informatief” alarm is, zal er geen melding worden gemaakt, maar zal er wel worden gelogd.
    • Als uit de dreigingsanalyse blijkt dat dit een “medium” waarschuwing is, kan er desgewenst een e-mail worden verstuurd en wordt er gelogd.
    • Als uit de dreigingsanalyse blijkt dat dit een “hoge” waarschuwing is, zal er een e-mail of telefoontje naar de klant worden gestuurd volgens de escalatieprocedure en zal er worden gelogd.
  • Incident Response & Mitigatie. Zodra een incident is bevestigd zal/kan My IT Crew de volgende acties ondernemen:
    • Voorkomen dat aanvallers verdere schade aanrichten aan interne systemen
    • Ervoor zorgen dat het juiste personeel op de hoogte is
    • Gecompromitteerde accounts verwijderen
    • Gecompromitteerde inlogrechten intrekken
    • De malwareKlik op het woord voor de betekenis die de aanvallers hebben achtergelaten verwijderen
    • Herstel van de meest recente ‘clean’ back-up
    • Versterken van systemen om te voorkomen dat incidenten zich opnieuw voordoen  
  • Device management en rapportage. Ons management platform stelt ons in staat om uw perimeter/internetbeveiliging te optimaliseren en te beheren en om gedetailleerde incidenten- en toegangsrapportage te verzorgen.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.