Wat zijn de voordelen?

  • De kosten van de IT-levenscyclus verlagen door effectieve sourcing,
    verbeterde processen en geautomatiseerde managementinstrumenten
  • Vermindering van de overheadkosten van het beheer
  • Vermindering van het risico van uw IT-infrastructuur door middel van goed change management en het waarborgen van voortdurende compliance

Wat omvat werkplekbeheer?

  • Een veilige, up-to-date agent voor toegang op afstandKlik op het woord voor de betekenis voor monitoring en ondersteuning
  • 24×7 toezicht op de statistieken rondom systeemgezondheid en lopende services van de server
  • Monitoring en beheer van de toepassing van alle Microsoft Security PatchesKlik op het woord voor de betekenis en updates van het besturingssysteem
  • Monitoring en beheer van beveiligingsdiensten (firewallKlik op het woord voor de betekenis, antivirus, intrusion detection)
  • Een centraal aanspreekpunt met de hardwareleveranciers voor het beheer van alle hardware-gerelateerde gebeurtenissen
  • Microsoft 365 (voorheen Office 365) integratie en beheer (indien van toepassing)
  • Maandelijkse rapportage van systeemgebruik en gerelateerde servicegebeurtenissen
  • Onze service Werkplekbeheer biedt alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten aan als onderdeel van één maandelijks servicetarief.
  • De service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering.
  • Ons serverplatform ontvangt in realtime waarschuwingen en er wordt automatisch een technicus toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.
  • Het systeemonderhoud wordt buiten kantooruren uitgevoerd, zodat uw server en aanverwante diensten volledig beschikbaar zijn tijdens de standaard kantooruren.

Volledige ondersteuning van hardware & software

Onze service Serverbeheer is bedoeld om alle standaard operationele en onderhoudsactiviteiten te leveren tegen een vast maandtarief. Het zorgt ervoor dat klanten geen interne middelen hoeven in te zetten voor de dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse onderhoudstaken die servers nodig hebben.

Realtime waarschuwingen

Ons serverbeheerplatform ontvangt in realtime waarschuwingen en er wordt automatisch een technicus toegewezen om onderzoek te doen en corrigerende maatregelen te nemen.

Proactief monitoren

De service houdt proactief toezicht op de infrastructuur en signaleert problemen voordat deze van invloed zijn op de bedrijfsvoering.

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.