De toename van accounts met bepaalde rechten in de IT-omgeving van een organisatie is zo wijdverbreid en de toegang tot gevoelige bronnen is zo groot, dat velen zich op het kritieke pad van elke succesvolle cyberaanval bevinden. Daarom moet een sterk Identity Management programma zich uitstrekken tot alle accounttypes, inclusief de vaak vergeten built-in accounts en serviceaccounts.

Organisaties hebben een oplossing nodig die identiteitsbeleid op één lijn brengt met geprivilegieerd toegangsbeheer, om niet alleen te voldoen aan zowel het beleid als aan de regelgeving, maar vooral om te voorkomen dat ze het slachtoffer worden van een verwoestende cyberaanval.

Voordelen

Hoewel het verleidelijk is om uw eigen interne processen in te zetten voor het beheer van identiteitsverificatie en toegang te overwegen, zijn er enkele belangrijke redenen om dit niet te doen, waaronder:

  • Kosteneffectiviteit – Een goed identiteits- en toegangsbeheersysteem (IAM systeem) zal grotendeels op zichzelf draaien als het eenmaal is opgezet. Dit betekent dat uw eigen IT-team vaak niets te doen heeft. U zou de huidige IT medewerkers opnieuw kunnen inzetten om IAM-taken uit te voeren, maar dat betekent dat u hen van hun huidige taken zal moeten afbrengen – zowel om hen op te leiden in identiteits- en toegangsbeheer als om die opleiding te gebruiken wanneer dat nodig is. Met onze service betaalt u alleen voor de diensten die u nodig heeft wanneer u managed identity en access management oplossingen nodig heeft, zonder verlies van werktijd van IT medewerkers.
  • Efficiëntie – Wij kunnen uw identiteits- en toegangsbeheerprotocollen sneller en efficiënter laten werken dan u in uw eentje waarschijnlijk zult doen.
  • Vaardigheden – Zelfs als u kostbare tijd en middelen besteedt aan het trainen en/of inhuren van een intern identiteits- en toegangsmanagementteam, is het onwaarschijnlijk dat zij het niveau van kennis, vaardigheden en training hebben dat wij hebben. My IT Crew beschikt over hoog opgeleid, ervaren, gekwalificeerd en gecertificeerd personeel dat uw systeem beheert. U hoeft geen extra medewerkers in te zetten of de tijd en het kapitaal op te geven om interne medewerkers te trainen in IAM-praktijken.
  • Focus – Wat uw bedrijf ook doet, het zit niet in het vak van identiteit en toegangsbeheer. Waarom laat u de professionals zich niet concentreren op de bescherming van uw bedrijf en laat u tegelijkertijd doen waar u en uw bedrijf het beste in zijn?
  • IP – Als u interne medewerkers traint op uw identiteits- en toegangsbeheerpraktijken, dan gaan uw cybersecurity-protocollen met hen mee als die medewerkers uw organisatie verlaten. U zult uw IAM-systeem volledig moeten herwerken en ook moeten vertrouwen op de goede aard van die werknemer – die misschien niet altijd op de beste voorwaarden vertrekt. Wanneer u gebruik maakt van onze diensten, zijn uw beveiligingsgegevens altijd in handen van een betrouwbare bron waarvan de reputatie voor de bescherming van bedrijfsinformatie zoals die van u op het spel staat.
  • Compliance en Security Assurance – U kiest ervoor om identiteits- en toegangsbeheerprotocollen in te schakelen vanwege het grote risico dat u waardevolle gegevens kwijtraakt of dat u in overtreding raakt met de compliance-regels. Zonder ervaring in het omgaan met dit soort situaties heeft u weinig verhaalsmogelijkheden als er iets misgaat. Wanneer u gebruik maakt van onze gekwalificeerde managed services voor identiteits- en toegangsbeheer, nemen wij het risico en een groot deel van de gevolgen op zich als er een probleem opduikt.

Kenmerken

  • 24/7 identiteitsplatform monitoring zonder uitbreiding van uw IT personeel
  • Zichtbaarheid en controle van gebruikersgegevens en toegangsrechten verkrijgen
  • Snelle opsporing van risico’s en wijziging van toegangsrechten voor bevoorrechte gebruikers
  • Automatiseren van het gebruikersproces op basis van groepen, beleid en goedkeuringsworkflows

Wij doen het helemaal anders

Supersnel respons

Wij reageren binnen 15 minuten. Gegarandeerd.

Gegarandeerde tevredenheid

Bent u na 3 maanden samenwerking ontevreden en kunnen we dat niet oplossen, dan verbreken we zonder gedoe ons contract en krijgt u uw geld terug.

Flexibele contracten

Wij geloven niet in driejarige contracten. Onze contracten zijn maandelijks opzegbaar.

Wij werken in kleine teams

We werken als onderdeel van uw bedrijf en zorgen ervoor dat u bekend bent met onze specialisten

Ook buiten kantoortijden bereikbaar

Onze IT support stopt niet om 17u.

Wij nemen de besten aan en investeren in ze

Een ander type IT'er vraagt om een andere mindset

Zwaarste SLA van de branche

Onze SLA's hebben wel een boeteclausule.

Geen fair use - echt onbeperkt gebruik dus

Bij ons kunt u onze servicedesk wel onbeperkt benaderen voor vragen

Wij leveren een breed palet aan IT diensten

Volledig IT beheer. Werkplekbeheer. Beveiliging. Cloud.